- Selectați produsele dorite de pe site și adăugați-le în Coșul de cumpărături apasând butonul “Comandă online”.
- După ce ați adăugat produsele în Coșul de cumpărături, apăsați butonul “Spre plată”.
- Aveți posibilitatea de a vă crea un cont de client sau puteți finaliza comanda fără cont. În ambele situații veți completa datele solicitate pentru livrare și facturare.
- Selectați modalitatea de plată preferată și verificați datele introduse.
- Finalizați comanda prin apasărea butonului “Cumpărați acum”.
- În cazul în care ați optat pentru plata online cu cardul, veți fi redirectionat către pagina securizată de plată prin procesorul de plați PayU.
- După efectuarea plății, veți primi un e-mail de confirmare a comenzii.
La PRO CONFORT nu există o valoare minimă de comandă. Până la urmă, există și proiecte mici.
Garanția prevăzută de lege este de doi ani. Aruncați însă o privire asupra descrierii detaliate a produselor, deoarece adesea oferim suplimentar și o garanție mai îndelungată.
Nu, prețurile din magazinul fizic sunt identice cu cele din magazinul online.
Daca ai ales ridicare din showroom si, la momentul plasării comenzii, toate produsele sunt disponibile pentru ridicare, nu ai costuri suplimentare pentru plata la livrare/ridicare din showroom. Daca produsele nu sunt pe stoc in showroom-ul nostru cand ai inregistrat comanda, te vom anunta prin e-mail sau SMS cand acestea vor ajunge in showroom ca sa le ridici. Din momentul in care au ajuns, produsele sunt pastrate in showroom timp de 5 zile (din momentul in care primesti notificarea de ridicare).
Posibilitatea anularii unei comenzi sau livrari este disponibila in contul tau de client, sectiunea „Comenzi”. In cazul in care anularea nu mai este posibila din cont, daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta telefonic. Colegii nostri de la “Suport’’, in intervalul orar 9.00-17.00, de luni pana vineri, vor face tot posibilul sa iti modifice sau sa anuleze comanda.
Pentru informatii, va rugam sa solicitati oferta personalizata, la adresa de mail contact@proconfort.eu.